Otrzymanie biletu pocztą elektroniczną eliminuje konieczność posiadania fizycznego biletu. Zamiast tego, Twoje dane rezerwacji są bezpiecznie przechowywane w sieci. Gdy nadchodzi czas podróży, wystarczy okazać rachunek i paszport podczas odprawy na lotnisku, stacji kolejowej, dworcu autobusowym czy porcie.
Ze względu na to, że informacje o Twojej rezerwacji przechowywane są w systemie, nie ma możliwości zgubienia lub zagubienia biletu, a Twoje dane dotyczące podróży mogą być łatwo zmienione w każdej chwili online. Jeśli chcesz wydrukować swój bilet dla własnych informacji, możesz przejrzeć informacje o swojej rezerwacji poprzez email, który wysłaliśmy do Ciebie lub poprzez dostęp do opcji Zarządzaj rezerwacją.
Jak w kilku krokach kupić bilet online?
W większości krajów, gdy dokonujesz rezerwacji online, nie ma potrzeby odwiedzania lokalnego biura w celu otrzymania biletu lub oczekiwania na jego dostarczenie. Jeśli dokonujesz rezerwacji bezpośrednio w biurze na miejscu otrzymasz potwierdzenie odbioru. Jeśli podróżujesz z niemowlęciem, a Twoja rezerwacja obejmuje podróż inną linią lotniczą, bilet dla niemowlęcia zostanie wydany jako bilet papierowy. Podczas dokonywania rezerwacji, każda osoba podróżująca otrzyma swój indywidualny bilet, w tym dzieci i niemowlęta. Jeśli musisz poprosić o zwrot pieniędzy za bilet, wypełnij formularz zwrotu pieniędzy za bilet. Należy pamiętać, że w przypadku wielu rezerwacji, zwrot pieniędzy może wiązać się z opłatą lub może być niedozwolony, w zależności od konkretnych warunków dołączonych do rezerwacji.